Skala upp er insamling med CRM systemet Charity

Softronic Charity vill bjuda in dig till ett hybridevent onsdagen den 2 oktober kl. 9.00 med fokus på vårt system för insamlingsorganisationer.


Givarbranschen ställer stora krav på rätt IT-stöd. Charity är skräddarsytt för branschens unika behov och drivs av den samlade expertisen hos våra specialister och våra kunder.

Med Softronic Charity får ni en modern lösning som organisationen kan växa med.
Softronic Charity ger en god överblick över verksamheten och en smidig administration, ni kan fokusera mer på huvuduppgiften – locka nya givare och att utveckla relationen med befintliga givare.


Det användarvänliga systemet är skräddarsytt för att stödja insamlingsorganisationer i ert arbete. I Softronic Charity kan ni enkelt och säkert hantera olika givare, gåvor, sköta effektiva urval samt följa upp olika kampanjer. Automatiskt hämtar systemet den information som ni behöver för att kunna utveckla relationen med givaren på rätt sätt.

Välkommen att höra mer om vår lösning och hur vi kan hjälpa er.

Vill du delta på plats bjuder vi på frukost från 8:30.

Fyll i formuläret för anmälan och ange om du deltar på plats eller digitalt.

Tid och plats:

När: Onsdagen den 2 oktober 9.00-10.00. Frukost serveras från 08:30 för dig som deltar på plats.

Plats: Hybridevent, du kan delta via Teams eller delta på plats i Stockholm. Vi skickar ut en länk dagen innan webinaret för dig som deltar digitalt.
För dig som vill besöka oss på plats är adressen: Hammarbykaj 10a, våning 8.

Önskas ett personligt möte går det bra att höra av sig kring det.

Charity 2 oktober

Jag anmäler mig till hybrideventet den 2 oktober.

Jag deltar:(Obligatoriskt)
Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.